1 - Rezerwacja

  1. Warunkiem utworzenia rezerwacji jest podanie niezbędnych danych i jej opłacenie za pośrednictwem form płatności dostępnych w formularzu.

2 - Zameldowanie (check-in)

  1. Doba hotelowa od 14:00 do 11:00.
  2. Zameldowanie możliwe od godz. 14:00 do 23:00, wskazany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
  3. Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
  4. Zapewniamy parking dla naszych gości. Jest bezpłatny i nie trzeba wcześniej rezerwować miejsc. Parkowanie w wyznaczonych strefach. 
  5. Kaucja zwrotna wynosi 400,- zł.

3 - Pobyt

  1. Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
  2. Zapewniamy parking dla naszych gości. Parkowanie w wyznaczonych strefach. 
  3. Zapewniamy szybki dostęp do internetu porzez sieć WI-FI.
  4. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia i używania e-papierosów, z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych (na balkonach). Złamanie zakazu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 900,- zł.
  5. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 06:00
  6. Obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez okolicznościowych.
  7. Zabrania się przychodzenia do apartamentu w brudnych ubraniach roboczych.
  8. Opłata za sprzątanie jest obligatoryjna i podawana jest podczas procesu rezerwacji. Dotyczy standardowego (patrz check-out) sprzątania końcowego i nie zawiera wymiany ręczników, pościeli ani sprzątania podczas pobytu.
  9. Przyjmowanie gości w apartamentach dozwolone jest wyłącznie za każdorazową zgodą personelu. Goście mogą przebywać w apartamencie tylko w godzinach 8:00 – 21:00. Łączna liczba osób przebywających w apartamencie, w żadnym czasie nie może przekraczać 8 osób.
  10. Podczas korzystania z klimatyzacji, należy zamykać wszystkie okna i drzwi. Zabronione jest pozostawianie włączonej klimatyzacji podczas nieobecności w apartamencie.
  11. Obiekt jest całodobowo monitorowany. Kamery rejestrują, rozpoznają i liczą pojazdy oraz gości. Dane przechowywane są przez okres 30 dni, ich administratorem jest właściciel obiektu.

4 - Wymeldowanie (check-out)

  1. Doba hotelowa od 14:00 do 11:00.
  2. Wymeldowanie do godz. 11.00
  3. W niektórych przypadkach, po indywidualnym ustaleniu, istnieje możliwość przedłużania doby za opłatą 100 zł. za każdą rozpoczętą godzinę.
  4. Chęć opuszczenia apartamentu należy zgłosić personelowi z odpowiednim wyprzedzeniem.
  5. Apartament należy oddać uporządkowany, w stanie do standardowego sprzątania. Śmieci wyniesione do kosza ewentualnie wystawione w workach za drzwi, brudne naczynia wsadzone do zmywarki i uruchomiona zmywarka, z całego mieszkania a w szczególności z kuchni i lodówki usunięte resztki jedzenia, używana pościel rozebrana.
  6. Po sprawdzeniu stanu apartamentu zostaje zwrócona kaucja. Obiekt zastrzega sobie prawo do potrąceń z kaucji za szkody lub zachowania niezgodne z regulaminem.

5 - Odwołanie rezerwacji i reklamacje.

  1. Mają Państwo prawo do bezpłatnego anulowania /odwołania rezerwacji i usług na 14 dni przed datą zameldowania.
    Po tym terminie rezerwacja staje się bezzwrotna, co oznacza, że poniesiecie Państwo całkowity koszt rezerwacji i usług.
  2. Zwrot należności za odwołaną rezerwację następuje na konto wskazane przez rezerwującego w terminie 2 dni roboczych po wskazaniu konta.
  3. W przypadku niedojazdu rezerwacja jest bezzwrotna, jeśli nie zostaną poczynione dodatkowe ustalenia, zostaje automatycznie anulowana następnego dnia.
  4. Mają Państwo prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Reklamacje w miarę możliwości rozpatrywane są natychmiastowo, w skrajnych przypadkach do 14 dni. 

 

Pełne dane firmy:
PPHU Kropka S.C. 
Joanna i Artur Sufranek
ul. Wolności 306 oficyna
41-800 Zabrze
NIP: 6482312622

Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo lub telefonicznie:
artur@aparthotelzabrze.pl tel.: +48 501 428 048
joanna@aparthotelzabrze.pl tel.: +48 503 927 589

Państwa dane przekazywane podczas rezerwacji są chronione zgodnie z przepisami RODO i polityką prywatności.