Definicje:
Obiekt – Obiekt Aparthotel Zabrze
1 - Rezerwacja
- Warunkiem utworzenia rezerwacji jest podanie niezbędnych danych i jej opłacenie za pośrednictwem form płatności dostępnych w formularzu.
2 - Zameldowanie (check-in)
- Doba hotelowa od 14:00 do 11:00.
- Zameldowanie możliwe od godz. 14:00 do 23:00, wskazany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
- Zapewniamy parking dla naszych gości. Jest bezpłatny i nie trzeba wcześniej rezerwować miejsc. Parkowanie w wyznaczonych strefach.
- Kaucja zwrotna wynosi 400,- zł.
3 - Pobyt
- Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
- Zapewniamy parking dla naszych gości. Parkowanie w wyznaczonych strefach.
- Zapewniamy szybki dostęp do internetu porzez sieć WI-FI.
- W obiekcie obowiązuje zakaz palenia, z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych (na balkonach). Złamanie zakazu skutkuje naliczeniem kary umownej w wysokości 900,- zł.
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania dodatkowych źródeł ciepła elektrycznych, gazowych i innych.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 06:00
- Obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez okolicznościowych.
- Zabrania się przychodzenia do apartamentu w brudnych ubraniach roboczych.
- Opłata za sprzątanie jest obligatoryjna i podawana jest podczas procesu rezerwacji. Dotyczy sprzątania końcowego i nie zawiera wymiany ręczników, pościeli ani sprzątania podczas pobytu.
- Przyjmowanie gości w apartamentach dozwolone jest wyłącznie dla pobytów o długości 2 doby i dłużej za każdorazową zgodą personelu
Goście mogą przebywać w apartamencie tylko w godzinach 8:00 – 21:00. Łączna liczba osób przebywających w apartamencie, nie może przekraczać 8 osób.
Podczas pobytów na 1 dobę obowiązuje zakaz przyjmowania gości, każdą przebywającą w apartamencie osobę, należy dodać do rezerwacji. - Podczas korzystania z klimatyzacji, należy zamykać wszystkie okna i drzwi. Zabronione jest pozostawianie włączonej klimatyzacji podczas nieobecności w apartamencie.
- Obiekt jest całodobowo monitorowany. Kamery rejestrują, rozpoznają i liczą pojazdy oraz gości. Dane przechowywane są przez okres 30 dni, ich administratorem jest właściciel obiektu.
4 - Wymeldowanie (check-out)
- Doba hotelowa od 14:00 do 11:00.
- Wymeldowanie do godz. 11.00
- W niektórych przypadkach, po indywidualnym ustaleniu, istnieje możliwość przedłużania doby za opłatą 100 zł. Za każdą rozpoczętą godzinę.
- Chęć opuszczenia apartamentu należy zgłosić personelowi z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Apartament należy oddać uporządkowany, w stanie do standardowego sprzątania. Śmieci wyniesione do kosza ewentualnie wystawione w workach za drzwi, brudne naczynia wsadzone do zmywarki i uruchomiona zmywarka, z całego mieszkania a w szczególności z kuchni i lodówki usunięte resztki jedzenia, używana pościel rozebrana.
- Po sprawdzeniu stanu apartamentu zostaje zwrócona kaucja. Obiekt zastrzega sobie prawo do potrąceń z kaucji za szkody lub zachowania niezgodne z regulaminem.
5 - Odwołanie rezerwacji i reklamacje.
- Mają Państwo prawo do bezpłatnego anulowania /odwołania rezerwacji i usług na 14 dni przed datą zameldowania bez podania przyczyn.
Po tym terminie rezerwacja staje się bezzwrotna, co oznacza, że poniesiecie Państwo całkowity koszt rezerwacji i usług.
- W przypadku niedojazdu w dniu zameldowania, który nie był uzgodniony z obsługą obiektu, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana a rezerwujący zostanie obciążony całkowitym kosztem rezerwacji i usług. - Aparthotel Zabrze zastrzega sobie prawo do bezpłatnego anulowania /odwołania rezerwacji i usług gościa na 14 dni przed datą zameldowania bez podania przyczyn. Po tym terminie rezerwacja jest w pełni zwrotna, co oznacza, że jeżeli z jakiegoś powodu obiekt odwoła Państwa rezerwację obiekt zwróci państwu 100% wpłaconej kwoty. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody i roszczenia z powodu odwołania rezerwacji.
- Zwrot należności za odwołaną rezerwację następuje w taki sam sposób jak kwota została wpłacona, ewentualnie na prośbę gościa na konto wskazane przez rezerwującego w terminie 2 dni roboczych po wskazaniu konta.
- W przypadku niedojazdu rezerwacja jest bezzwrotna, jeśli nie zostaną poczynione dodatkowe ustalenia, zostaje automatycznie anulowana następnego dnia.
- Mają Państwo prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Reklamacje w miarę możliwości rozpatrywane są natychmiastowo, w skrajnych przypadkach do 14 dni.
Pełne dane firmy:
PPHU Kropka S.C.
Joanna i Artur Sufranek
ul. Wolności 306 oficyna
41-800 Zabrze
NIP: 6482312622
Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo lub telefonicznie:
artur@aparthotelzabrze.pl tel.: +48 501 428 048
joanna@aparthotelzabrze.pl tel.: +48 503 927 589
Państwa dane przekazywane podczas rezerwacji są chronione zgodnie z przepisami RODO i polityką prywatności.